Featured Post

08 December 2012

la traviata-drinking song

genelde gece 12'den sonra yazdığım için, hep bir sonraki gün yazıyormuşum gibi oluyor.
neyse, önemli mi? değil!
hele bir iki kadeh içtin mi hiç değil:)
oh be hafif çakır keyif oldum, rahatladım. bugün gün boyunca, karar vermem gereken bir konu hakkında düşünmekten gerçekten kafayı yemiştim. internette konu ile ilgili bakmadığım yer kalmamıştı. hatta inanmayacaksınız kararsızlık üzerine yazılar bile okudum. o derece takıldım kaldım. karar verebildin mi derseniz elbette hala karar veremedim ama şu an sinirleri alınmış et kıvamındayım. ne gereksiz kasmışım kendimi. insanın kendine ettiğini kimse etmiyor walla.
o yüzden bugünü la traviata ile kapatalım diyorum. şarkıyı bilirsiniz muhtemelen, ben ingilizce sözlerini bilmediğim için, şimdiye kadar şarkının sadece melodisini seviyordum. bugün mit sayesinde sözlerini de öğrenmiş oldum. ne diyelim, içelim güzelleşelim...(bugünün özlü sözü bu olsun:)
hepinize mutlu rüyalar...

2 comments:

  1. sozlerine bayildim, fusunum gel milanoya gidelim, Verdi abinin koyune de gotururum seni, icer guzellesiriz :)

    ReplyDelete